dimarts, 12 d’octubre del 2010

CURSA DE CORNELLÀ

Crònica de la Cursa Ciutat de Cornellà celebrada el passat dia 3 d'octubre, crònica del Ceci.
Participació de l'atleta del NEVER Cecilio en la XXX Cursa Popular de Cornellà. Era la tercera vegada que feia aquesta cursa que sembla sencilla però que no ho és, almenys per mi. Arribo a la sortida amb temps d'agafar el pitrall i em trobo amb els amics del proper Club Triatló Cornellà intentant que m'afegeixi, i em diuen que volen fer la cursa en 50 minuts i els agafo com a llebres (sóc optimista).


Tret de sortida (no hi habia catifa de chip) i els segueixo durant els primers dos quilometres, van a menys de 5 minuts el quilometre (massa per mi encara), després els perdo, encara estic una mica oxidat al principi temporada. Faig el que puc amb el calor que feia a aquestes hores del matí pel carrer Rubió i Ors i arribo al primer desnivell, la Rambla Anselm Clavé, que llarga que es fa. Sota el pont de la Renfe està l'equador de la cursa i ja portava 26 minuts, no estava malament, però començava a pagar l'esforç del primncipi. A continuació arribava el segon desnivell, el carrer Bonestar, més curt però desnivell. Trobo molta gent pel carrer però no l'avituallament i ja portavem 6 quilometres. I hi era on sempre, a la porta del Col·legi Antoni Gaudí. A partir d'aqui baixada i planejar. A l'alçada del centre comercial (no dono aquesta publicitat perque no paguen) del barri d'Almeda em passa la llebre de 55 minuts. La segueixo de lluny. Quan passo pel quilometre 9 porto 50 minuts exactes, em sobrava l'últim. I arribo a meta amb 55'41'', quasi 4 minuts menys que l'any passat.


En quant a l'organització, cada any és millor, quasi sense cues a l'arribada i al guardarroba, però sense catifa de sortida ni a mitja cursa.L'any vinent la tornarem a fer, a veure si baixem de 50...