dissabte, 27 de juny del 2009

SORTIDA AL MONESTIR DE MONTSERRAT

Sortida dels atletes del Never al Monestir Montserrat, en aquesta sortida de dissabte participem els atletes Jose, Joan i Fran. L’atleta David causa baixa d’última hora. El rutómetre és el següent, sortida des de la benzinera “Oasis” C-245 p.q. 11.3 ( Sant Boi ), per agafar BV-2002 fins a Pallejà, N-IIa fins a Martorell, carretera de les carpes fins a Olesa de Montserrat, C-55 fins a Monistrol i cap amunt. En principi tornada pel mateix lloc. Per començar, petit mal entès : l’atleta Joan confon el punt de trobada, ens espera a la benzinera “les palmeras”, ja se sap, oasis, palmeres, no serà que està pensant en les vacances.

Pas dels atletes Joan i Fran per Olesa, ja es podia veure el monestir de fons.

En els primers quilòmetres, els atletes Jose i Joan comencen a fer relleus a gran velocitat amb un “meravellós” aire de cara per la Bv-2002 i N-IIa fins a Martorell. El Fran al darrera anava aguantant com podia. Al arribar a Martorell agafem la carretera de les carpes fins a Olesa, on realitzem una parada tècnica per tal de menjar alguna cosa i comentar la tàctica de la pujada. Passat Olesa, enfilem la C-55 fins a Monistrol, cal remarcar que al tram de “la Puda” també bufava un fort vent de cara, que crec que ens estava donant la benvinguda a la falda de Montserrat.

Vista panoràmica de la pujada que ens esperava.

Un cop arribats a Monistrol, gir a l’esquerre i a pujar. Es compleix per primera vegada la tàctica pactada “marica el último” i cadascú inicia la pujada al seu ritme. En principi serien 8,5 quilòmetres de pujada fins al Monestir. El Joan comença a tirar i el Jose li deixa una miqueta d’espai , l’atleta Fran des del darrera s’ho pren amb calma. La pujada va avançant i l’atleta Fran des de darrera encara els pot veure, la cosa no anava tant malament.

Testimoni gràfic dels atletes al Monestir de Montserrat.

Els quilòmetres anaven passant, per cert, sense cap mena de descans en la pujada fins que trobem una fita informativa de Monestir a 1,6 km. Tot i el patiment, la veritat és que ja estàvem arribant, ERROR!!!!!. Encara quedava el pitjor, les rampes més dures havien d’arribar i la referència quilomètrica era fins a l’entrada del parquing. Un meravellós parquing de com a mínim 800 metres amb unes rampes espectaculars. Finalment objectiu complert, tots tres atletes haviem fet el cim.

Els atletes Joan i Jose abans d'iniciar la baixada "No me digais que no estan monos"

Un cop a dalt comentem la jugada, l’atleta Joan s’estira i ens convida a unes begudes isotóniques , no puc dir Aquarius ( ja sabeu no ens agrada fer publicitat gratuïta al nostre blog), i cap a baix. De baixada fem una parada tècnica a una font per omplir bidons i l’atleta Jose s’avança per tal de fer-nos una foto baixant, la podeu veure al final d’aquesta entrada. La baixada es realitza sense problemes per arribar a Monistrol i fer reagrupament dels atletes.
Els atletes Joan i Fran en plena baixada.

Per finalitzar, tram per la C-55 fins a Olesa, on l’atleta Jose es desvia cap al seu domicili, i els atletes Joan i Fran realitzen la ruta de tornada junts fins a Sant Vicenç dels Horts on es queda l’atleta Joan i el Fran continua fins a Cornellà. Tot aquest recorregut de tornada amb un vent de cara que juntament amb lo “trinxats” que anavem es va fer molt “agradable”.
Al final 100 Km amb pujada al Monestir de Montserrat, que per les nostres possibilitats crec que no esta pas malament.

Recordeu diumenge vinent fi de temporada a la Cursa de Pallejà. 10Km.

Passenger ha dit...

Después de ver la altitud de Montserrat, creo recordar que el Coll d'Estanelles es un poco más alto. Creo que eran unos 800 y pico, aunque haciéndolo desde Navarcles me pareció mas progresivo que Montserrat. Saludos!