dimecres, 2 de març del 2011

CURSA VILA DE SANT BOI

Us deixo la crónica de la Sónia en la cursa Vila de Sant Boi.
Participació solista de la component femenina del Never la Sònia en companyia del seu germà el Joaquim a la 26a Cursa popular "Vila de Sant Boi" 10 Km. Aquesta vegada els components del Never m'han deixat sola però és per una bona causa, s'estan preparant per la marató de Barcelona del proper diumenge 6 de març perquè si no fos així estic segura que no se l’haguessin perdut ja que si no tinc mal entès el debut del Never va ser a la cursa de Sant Boi.
A les 9 :00h arribada a la pista D'Atletisme de Sant Boi i recollida de dorsals, fa una mica de fred i el cel està nuvolat però hi ha molt moviment a la pista, hi ha molts atletes. A les 9 :40h comencem l'escalfament i ja ens acompanya el sol, la veritat és que fa un dia maco. A les 10 :05h ja està tothom preparat a la sortida i a les 10:15h, pum! comença la cursa.
La cursa comença igual que els anys anteriors baixant per la ronda Sant Ramon i continuant pel carrer Benviure. Però a l´ arribar a l´ alçada del carrer Picasso hi ha una variant, em comptes de passar pel cementiri, continuem fins al barri de la Ciutat Cooperativa i passem per l'entrada del nou Hospital de Sant Boi per on entrem a fer un recorregut per l´ interior del Sanatori Sant Joan de Déu on ens esperen pacients i personal sanitari per tal d'animar-nos.
Aquest any s'ha de destacar especialment l'animació a la cursa ja que fins i tot ens han animat amb tambors.Fins aquest punt 5 Km bastant còmodes i agradables tant pel trajecte com per l'animació. A partir d'aquest quilòmetre comença la part dura. Sortim del Sanatori i ens adrecem cap a la Rambla i pugem per una pendent curta però intensa cap a L'Església de Sant Baldiri continuant pel carrer 3 D'Abril, passant per la plaça Catalunya i pujant pel carrer Cerdanya i pel carrer General Prim, carrer paral·lel a la Ronda Sant Ramon que com ja sabeu els que heu participat anys anteriors és tot pendent fins arribar a la meta. El meu germà arriba a la meta amb molt bon temps i surt de nou a la meva recerca trobant-nos a l'alçada del col·legi Camp Blancs de Sant Boi. Gràcies a la seva empenta a la part més dura de la cursa (els últims 1,5Km, a on encara quedava una última pujada i el recorregut per la pista D'Atletisme) he pogut millorar la meva marca a la cursa de Sant Boi, 3 minutets menys que els darrers anys, quina il·lusió!


En definitiva, molt bona cursa, recorregut dur però agradable amb molt bon ambient i la participació de 1299 atletes i un final amb molt bon resultats:
Joaquim : 39,36
Sònia : 48,01
Us desitjo una molt bona marató i que us supereu com esteu acostumats a fer-ho... que estic convençuda que així serà !!! Miquel recupera't aviat que trobo a faltar el meu representant! Una abraçada a tothom i FELIÇ IV ANIVERSARI DEL NEVER !!!