dilluns, 14 de març del 2011

7ª CURSA ATLETICA VILA D'ESPARREGUERA

Aquí us deixo la crónica de la reaparició del Miquel G. en la cursa d'Esparreguera.
Participació en solitari de l'atleta Miguel G. a la cursa de 10km d’Esparreguera. Quant la resta de companys es recuperen de l'esforç de la marató, he volgut participar en aquesta cursa per veure que tal em responia el meu genoll, després de les molèsties que arrossego des de la marató de l'any passat !!Sortida a les 10:30 h (que ve, no he tingut que matinar molt !!) des del pavelló municipal d’Esparreguera. Els 10 km han transcorregut pel centre del municipi i pel polígon industrial. El recorregut ha estat una mica durillo, moltes pujades i baixades. També he notat que el meu estat de forma no es massa òptim. Dos mesos i mig de repòs i de físios i ressonàncies es nota !! Porto entrenant només des de dilluns !!
Temps final 50:52 min. No està malament, però el més important és que el meu genoll no s'ha ressentit i no em fa mal !!.Ara falta posar-lo a prova en una mitja marató ! A partir de demà a entrenar dur.Felicitacions per l'Agrupació de Defensa Forestal, que eren els organitzadors de la cursa. Al final de la cursa regal d'una motxilla molt maca, entrepà, begudes, fruita i caramels per la meva peque !!